Sport i rekreacija

Istegnuće prepone
Fitnes
Prevelika mišićna napetost uzrokuje pucanje mišićnih vlakana koja može dovesti do rupture (napuknuća) mišića.
Detaljnije
Značaj istezanja pre i posle treninga
Fitnes
Mnogi sportisti, rekreativci prave greške kada je u pitanju istezanje. Istezanje je važan deo treninga kako na samom njegovom početku tako i na kraju.
Detaljnije
Vežbe za kondiciju
Fitnes
Nakon zimske pauze postepeno povećavajte opterećenje tokom fizičke aktivnosti. Trening mora da bude dobro iskombinovan i da obavezno sadrži zagrevanje i istezanje, u kombinaciji sa trčanjem i brzim hodanjem.
Detaljnije
NAJČEŠĆE POVREĐIVANI LIGAMENT - LCA (PREDNJI UKRŠTENI LIGAMENT)
Fitnes
Najčešći simptomi povrede kolena su: bol , otok, nestabilnost kolena , nestabilnost kolena, blokada pokreta, krepitacije
Detaljnije
Nataša Kovačević - Nezaustavljiva kao voda
Fitnes
Košarkašica Nataša Kovačević, poznata po svojoj neiscrpnoj energiji i optimizmu ohrabruje mnoge da ostanu snažni, istrajni i nezaustavljivi, kao i da uprkos preprekama ne odustaju od svog životnog sna
Detaljnije
Istegnite mišiće u krevetu
Fitnes
Pet laganih jutarnjih vežbi koje pokreću metabolizam i potrošnju energije. Tokom fizičke aktivnosti, u telu se luči hormon sreće, tako se ujedno smanjuje stres i poboljšava raspoloženje
Detaljnije
Sportske povrede mogu da se izbegnu
Fitnes
Kod profesionalaca i rekreativaca, najčešće stradaju mišići, tetive, ligamenti, kosti i zglobovi. Žrtve su čak i deca čiji roditelji ne haju na upozorenja da nemaju snagu i izdržljivost, uprkos talentu
Detaljnije
Manekenka pokazala kako da se zategnete!
Fitnes
Mnoge manekenke svoju savršenu liniju održavaju jogom, a tako čini i manekenka Roki Barnes koja je zagrejala plažu u Majamiju
Detaljnije
Kako da uz trčanje postanete vitalni
Fitnes
Ako se budite ujutru umorni i bezvoljni, onda preduzmite ove korake
Detaljnije