Ojačaćete mišiće na rukama, nogama i zategnute stomak, a pošto se svaka radi 30 do 60 sekundi, nećete dobiti upalu mišića.

Ako ste "zatrpani" obavezama i nemate mnogo vremena za rekreaciju, onda su vežbe izdržaja idealne za vas. Možete da ih radite svakodnevno kod kuće, a potrebno je da izdvojite samo pet minuta.

Ojačaćete mišiće na rukama, nogama i zategnute stomak, a pošto se svaka radi 30 do 60 sekundi, nećete dobiti upalu mišića.

Vežba 1 

Lezite na pod, da noge budu u ravni sa telom, a šake stavite pored ramena. Oduprite se podlakticama i nogama, pa ostanite u tom položaju pola minuta.

Vežba 2 



Udahnite, opustite telo, pa istovremeno podignite ruke i noge, oslanjajući se samo na stomak. Ovo je idealna vežba za jačanje leđnih mišića i istezanje kičme.

Vežba 3 

Ponovite izdržaj na laktovima, samo ovog puta podignite levu ruku(bočno ili pravo), oslanjajte se na desnu ruku. Nakon 30 sekundi vratite se u početni položaj i zamenite stranu.

Vežba 4 



Najteži, bočni izdržaj, ostavite za kraj. Okrenite se na stranu i oslonite na podlakticu, pa podignite telo. Ostanite tako 30-ak sekundi, drugu ruko držite na boku, pa promenite stranu.